søndag 30. august 2009

Og da var første måned over..



Tjobing!



Da var det tid for en liten update av blogg her.. Bilder det er luksus, så ikke få noen forventninger..



Men jeg kan jo fortelle litt om hvordan det går. Jeg kan begynne med skolen.. Skolen er en mellomstor skole med omtrent 100 elever per trinn. Nesten som på Nesodden vgs.. Skolen er ikke så stor, og dermed er gangene veldig små og krunglete.. Til og med jeg som har bedre retningssans enn kompis kompass hadde problemer med å finne fram til de forskjellige klassene.. Men nå er ikke det no problem.. Jeg har sju forskjellige fag hver dag. Og det innebærer mye flying fram og tilbake til lockern.. Noe som er stressende, men helt okey.. Alle på skolen er vennlige og interresert i den nye duden fra Up North! Så når jeg hadde problemer med å finne frem var det bare å spørre, hvis jeg ikke ble spurt først da.. Hehe.. Skoledagen min består av P.E, fysikk, kjemi, English, Algebra og US history.. Jeg må si at det ikke er særlig vanskelig.. men det er vel bare et pluss.. Amerikanerne er ikke særlig smarte.. Altså de klarte ikke å nevne eller plasere de første tretten koloniene på westkysten etter å ha hatt om de i en uke.. Haha, mens jeg som ikke er herfra en gang, naila alle sammen pluss hovedstadene.. NOOBS! Hahah, lærerne er stort sett fete.. Jeg har fotballcoachen min som gymlærer og engelsklærer. Og det er chill. US history læreren er driiit fet!! Digger den classen.. :) Lunsjen, hmm lunsjen er ikke noe å skryte av.. Den er ikke særlig go, og heller ikke særlig sunn. Ekke rart de ser ut som de gjør heller sier jeg bare ass.. Men mat er mat, noe av det er digg men annet smakløst.. Folka som er her er drit fete.. Alle hilser i gangene og alle er stort sett i godt humør.. Noe jeg også gjør :D Og ja, på onsdag har vi ekskursjon med gymklassen.. Vi skal padle kano!! HAHA, det kommer til å bli konge!! Sweeeeet :D Så skolen går bra, og jeg trives.. Det eneste er at jeg må venne meg til å skrive for hånd igjen.. Notere, tegne, og illustrere for hånd.. hehe, lost case sier jeg ass! Og pultene og stolene, haha, de er i ett, ser ut som noe fra 80 tallet.. Hehehe. Men det duger, jeg er jo ikke bare her for å gå på skole..



Etter skolen som er fra 7:30 til 15:00 bærer det rett til fotballtrening.. Amerikan football. Det er drit fett.. tar mye tid, men det er gøy.. Vi trener etter hver skoledag og på lørdager, i tre til fire timer.. Så det blir ikke mye tid til overs gitt!!! Jeg er jo da kicker, siden jeg faktisk klarer å sparke ballen! Men jeg trener med recieverne, trenger litt action, å være kicker er booooring ass..




Hjemme med familien går alt strålende, jeg er supersatisfied med familien min, de er rett og slett herlige..! Til helgen skal vi til et båthus.. Altså det ser ut som et vanlig hus, men det flyter på vannet.. Skal kjøre masse båt, vannski, romperister, hoppe fra høye høyder og ha det strålandes gøy.. Gleder meg syykt ass.. Faktisk så skal rektoren på skolen min være med på turen.. Tro det eller ei, men han er kompis med familien!! hehehe.. Han har en helt ny og stor båt, så det er bare et stort pluss!! SWEEET!



Og når det gjelder venner og sånn går det det også bra! Er vel mest med gutta fra fotballaget.. I går var jeg med kara ut og så UFC.. Altså noe som er nytt for meg, men det er visst ganske stort her.. Ultimate Fighter Challenge elns står det for. Hehe, og etter det var jeg med en kompis hjem og sov der.. Dagen etter altså i dag stakk vi til kirka med familien hans.. Vi trengte ikke mer enn et stykke papir og en blyant for å more oss.. Det var fire på rad og hele pakka!! hehehe..




nja var det noe mer i farta.. Ja det er en hel del jeg kan skrive om.. Men gidder jeg.. Tsss nei. Hahaha.. Dette er ihvertfall en luten update fra Indiana Jones! Takk til Elias for Ordspill.. Hehehe.. Nå skal jeg bare nyte resten av søndagen!! Snart på'n igjen med skole og football. Såneidaså..



Snakkeeeeees

5 kommentarer:

  1. Hvilket nr er du, Brede? :)

    SvarSlett
  2. You're enjoying yourself, huh? GOOD :D
    B-Boy tar over USA og gjør livet lekende lett, nå var det aggu på tide med en oppdatering!
    Good to know at du har det bra, sier som jeg sa til Keik, har dere det bra, har jeg det bra :)
    Kos deg glugg i hjel, så SKYPES vi, eller ka?!?! :P
    Høyre, høyre, venstre, venstre, over og ut :)<3

    SvarSlett
  3. NOOOOOB!!! Tipper UFC står for Ultimate Fighting CHAMIONSHIP!!
    Bare en liten rettelse..peace..

    SvarSlett
  4. breede! liker at du har det bra :-) jeg og kayla kommer på roadtrip til deg i løpet av året, vi fikk lov! så watch out :D

    SvarSlett
  5. Heisann! Syyykt mye trening da! Du kommer nok ikke til å legge på deg 14 kilo iløpet av året nei:p

    Høres ut som du storkoser deg! Og fortsett med det :D

    SvarSlett